.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ساعت دیدار پرسپولیس - استقلال تغییر کرد
جلسه شورای تأمین استان تهران برای برگزاری هشتادویکمین دربی پایتخت برگزار شد.

به گزارش شمال نیوز و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ، جلسه شورای تأمین استان تهران برای هماهنگی دیدار استقلال و پرسپولیس بعدازظهر امروز (دوشنبه) برگزار شد.

در این جلسه صفرعلی براتلو، معاون سیاسی امنیتی استاندار تهران، مهدی تاج، نایب رئیس فدراسیون فوتبال و رئیس سازمان لیگ، غلامرضا بهروان، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ، نمایندگان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، مسئولان نهادهای امنیتی و نظارتی، نیروی انتظامی، یگان ویژه، مسئولان ورزشگاه آزادی، حراست وزارت ورزش‌وجوانان، اورژانس، راهنمایی رانندگی، آتش‌نشانی، مترو، اتوبوسرانی و سایر نهادهای مربوط حضور داشتند.
مهدی تاج در مورد برگزاری این جلسه گفت: در نشست شورای تأمین مقرر شد ساعت شروع دربی از ساعت 15:30 به 15 روز جمعه 8 آبان تغییر یابد. در مورد برگزاری هر چه بهتر بازی روز جمعه بین استقلال و پرسپولیس بحث و تبادل نظر کردیم و مقرر شد درهای ورزشگاه از ساعت 10 صبح به روی تماشاگران این مسابقه باز شود.
وی ادامه داد: بلیت فروشی به صورت الکترونیکی انجام می‌شود که تماشاگران می‌توانند هم اکنون از طریق مراجعه به سایت Footballeticket.ir نسبت به خرید بلیت الکترونیکی اقدام کنند و بلیت فروشی تا روز پنجشنبه ادامه دارد.
رئیس سازمان لیگ خاطرنشان کرد: مسئولان نهادهای امنیتی و نظارتی، نیروی انتظامی،یگان ویژه،مسئولان ورزشگاه آزادی، حراست وزارت ورزش و جوانان، شهرداری منطقه 22 تهران، اورژانس،راهنمایی رانندگی،آتش نشانی،مترو،اتوبوسرانی و تمامی نهادهای مربوطه در هرچه بهتر برگزار شدن دربی پایتخت قول همکاری دادند.
تاج در پایان گفت: با توجه به این ایام،برنامه های فرهنگی ویژه ای در روز برگزاری دربی پیش بینی شده شده است که به نحو احسنت در این دیدار اجرا خواهد شد.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.389 seconds.